In principe streef ik ernaar om na een kennismakingsgesprek gelijk te starten met de behandeling. Mocht de wachttijd te lang zijn, dan is er altijd de mogelijkheid om bij uw verzekering te vragen om zorgbemiddeling. Zij hebben beter overzicht of er elders eerder plek is.
Momenteel is er voor zowel Jeugd als Volwassenen een dusdanig lange wachttijd, dat ik helaas geen nieuwe cliƫnten kan aannemen voor individuele behandeling. Wel is er nog ruimte in de schematherapiegroep die begin 2027 zal starten.
datum actualisatie 03-06-2026